blogg.se

Jag vet att bloggen inte funkar så bra för tillfället. Grejen är den att jag faktiskt har skaffat en ny telefon för att jag lättare ska kunna uppdatera bloggen även fast jag är borta så mycket. Men det går inte, för just nu kan jag varken MMS blogga för den funktionen är "nere" för tillfället och inte heller blogga med bilder via blogg.se i mobilen. Bilderna går inte att ladda upp och en blogg utan bilder är inte min grej.

Jag funderar på att byta bloggverktyg men känner att det är en ganska stor omställning även det. Just nu håller blogg.se på att flytta till nya/andra servrar och därför går det inte så bra att söka på tex recept i min blogg. Även vissa länkar verkar borta. Det funkar bäst om man använder Chrome webläsare och söker på google typ "Hannakjonsson curryköttfärsgojs". Sök funktionen på bloggens kant fungerar inte alls.
 
Jag hoppas att blogg.se fixar till alla struligheter inom en snar framtid och att allt kommer fungera precis som det borde. Jag kan inte heller lägga upp Instagrambilder här vilket är tråkigt för dom blir ju så fina. Bilderna är ju JPG format så jag fattar inte vad som är problemet om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag och Baltazar ta en powernap på 17 minuter innan jag ska hoppa in i duschen och göra mig redo för en lång dags firande av Midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0