Fasta dag två

Shit vad jobbigt det är att inte få äta när man vill. Jag vet nu precis varför jag började på LCHF eller iaf varför jag fortsätter. Idag på förmiddagen höll jag på att kräkas av hunger. Ni vet sådär hungrig men om jag äter något så spyr jag. Men jag lyckade och 12:27 åt jag min första tugga idag. Min sista åt jag när jag åkte till stallet klockan fem i bilen. Sista tuggan halv sex. Men nu ska jag alltså sitta här hemma utan att äta något alls fram tills dess att jag ska gå och lägga mig. Herregud vilket tråkigt liv. Jag säger som Lina, "jag lever för att äta!"
Men men mitt mål denna vecka är minus MINST 2 kilo. Jag tänker annars fasta till dess att jag gått ner 3 kilo. Ni fattar kroppen får alltså ett straff.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, fan va grym du är :)

2012-06-13 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0