Vilken måndag

Jag hade förväntat mig så mycket annat roligt av den här måndagen. Tur att det är en ny annan dag imorgon. Nya tankar. Nya händelser. Gamla problem. Lösningar. Jag känner mig helt avslagen, jag blir ganska lätt det när mycket går emot mig. Inte främst saker som berör pengar utan mer känslomässiga grejer. Det har hänt mycket idag. Jag hade förväntat mig att lägga mig glad och nöd i sängen ikväll men så blev det inte. Jag har huvudvärk, mår lite illa och trött i kroppen men vaken i huvudet. Vet inte hur jag ska kunna sova nu. Kanske slår om och jag somnar tvärt.

Jag är ju helt inne i App världen nu när jag fått en ny telefon i mitt liv. Jag har hittat den app som tar absolut mest tid av mitt liv just nu. Kortspelsappen. Det finns så många patienser. Jag har som krav att klara 3 i rad. Ofta klarar jag två och sen förlorar jag en och då läre jag börja om från början igen. Ett riktigt skit det där när man väl börjar. Idag har det dock gått sjukt dåligt i alla spel. Har inget tålamod och när syrran kom till jobbet sa hon att jag hade en osade elak aura runt om mig.. hade förlorat FEM jävla spel i rad. Herregud.

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på regnet. Orkar inte ha tv:n på. Ljuset på datorn är tillräckligt jobbigt för mitt huvud och nu ska jag slå igen även den.

Kommentarer
Postat av: Lina

Men fya vilken hemsk dag du verkar haft :( men tänk positivt, morgondagen kan inte bli sämre!

Svar: I know!
Hanna

2012-06-26 @ 00:45:56
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lilldjupa

Du borde inte spela de där spelen om du blir elak och på dåligt humör av dem..

Svar: I know!
Hanna

2012-06-26 @ 08:03:26
URL: http://malinspng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0