Bra dag

Jag mår lite i kroppen så som jag brukar göra efter att jag har haft magsjuka. Fast det har jag inte. Idag har jag inställningen att det ska bli en bra dag. Vad är då en bra dag? Jo jag ska unna mig en dag där kroppen helt får bestämma vad vi gör. Nu ligger jag i soffan och kollar på Efterlyst. Ikväll ska jag göra något jag har längtat till länge!! Ska ta med mig kameran så att ni får se.

Jag har även tänkt åka förbi Marie med en bit Toblerone som jag inte behöver. Så ska jag jobba någon timme vid lunch.






Kommentarer
Postat av: Lilldjupa

Va fin du är! Det är viktigt att ta hand om sig själv.

2012-03-08 @ 16:29:18
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0