God morgon

Jag har en perfekt dag framför mig och det känns så bra! Har varit vaken i några timmar nu och lyssnat på Laura. Den är dock så spännande så jag måste pausa när jag svarar på mail och bloggar haha.. Eller så är det för att jag måste fokusera på att förstå vad Carolina Gynning säger.

Åkte till Växbo igår och fick lite mys tid med de bästa killarna i mitt liv!





Såg ni Venus och Jupiter igår? Tydligen är dom väldigt synliga nu vissa planeter. Läckert men lite skrämmande tyckte jag att det var. Jag försökte knäppa kort. Men det var ju lite svårt att få med dom på bild måste jag erkänna.
Men ni ser dom va? Dom var himla stora motför alla andra stjärnor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0