Gonatt

Hej mina vänner! Ni är så trogna och klickar er in här trots min totala brist på intressanta inlägg. Ni får ju hänga med mig i livet men jag känns lite splittrad just nu och då blir det svårt att skriva något vettigt. Jag ber om ursäkt för mina långa utdrag om avd jag har gjort om dagarna. Det är bara så lätt för mig att gå tillbaka och kolla då haha..

Men vad vill ni läsa om? Hit me!!

Det underligaste kortet..
Kom nyss hem från Helena och hon sa något om att hon gillade mitt mörka hår.. buhu jag gillar det inte... alls..

Kommentarer
Postat av: sanna

lchf, dina hjälpa barnprojekt och fakta om argan oljan som du kanske testar senare?

2012-03-04 @ 10:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0