Hektisk dag!

När jag slutade imorse så gick jag hem och väntade på att Baltazar skulle komma hem. Klockan 11 gick vi på promenad runt Vågen med "Hundfolk i Bollnäs gruppen! Stannade länge och pratade med en tjej om hur jag ska öva bort att Baltazar skäller när det knackar på dörren. Kul att man kan få hjälp av varandra.

Klockan 14:30 hade jag precis kommit hem och hann inte laga någon lunch direkt eftersom jag skulle vara i stallet 15. Så jag käkade lite blomkål. Jag höll mig bra på dom buketterna!

Longerade Dansa och körde Lukas idag i stallet! Det är så himla härligt där! Lina är så duktig med hästarna och vi tänker lite lika i mycket!

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar den där bilden, Dansa ser så söt ut!

Tack för dina ögon och observationer på sidan av, dom är guld värda! :)

2012-03-25 @ 23:57:18
URL: http://olinao.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ha dock i åtanke att det är hundens jobb att säga till dig om nåt oväntat händer. Han ska varna.

Men när det går till överdrift och hunden skäller kontinuerligt så fort det har knackat på dörren - då är det dags att ta hand om det.

En tanke, bara. =)

2012-03-26 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0