Splittrad

Det finns så himla mycket att göra i livet! Vad ska man välja att lägga sin energi på? Jag ser mig själv som väldigt egoistisk. Jag gör bara saker jag verkligen vill men även det kan blir to much ibland. Hur är det möjligt?

Det känns som att jag prioriterar väldigt rätt men jag har svårt att motivera mig att välja bort saker. Hur väljer man bort? Förut valde jag bort det mesta. Nu vill jag göra allt som jag har valt bort tidigare och då blir det för mycket. Jag är så jävla allt eller inget. Mina vänner skulle nog påstå att jag alltid har fullt upp men alltid har tid ändå. Sen beror det ju på vad det är. Jag älskar ju att ha fullt upp.

Det finns så himla många grenar att utforska..

Det jag bortprioriterar är gymmet, laga mat, gå istället för att ta bilen(snabbare) och tyvärr bloggen ibland.

Hur prioriterar ni?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker du verkar veta exakt vad du tycker är värt att lägga tid på, sen kan det självklart bli för mycket ibland i tid, jag är oxå så där allt eller inget.

Du har sunda värderingar Hanna, och jag är ganska säker på att du inte är egoistisk!

2012-03-12 @ 08:29:23
URL: http://sannefur.blogg.se/?tmp=16164628
Postat av: Lilldjupa

Jag tycker också du verkar ganska nöjd över ditt liv, men det är ju inte alls säkert att du visar vad du tänker (;

Det är viktigt att prioritera vad man mår bra av, där har man all rätt att vara egoistisk!

2012-03-12 @ 10:27:06
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0