18 maj

Började dagen med en långlunch på stan med E. Kikade i klädaffärer och strosade runt. Var massvis med folk på stan. Lite roligt, känns som att sommaren är på väg då. Ville så gärna köpa glass och sitta på en bänk i solen, men det gjorde jag ikke.

På eftermiddagen tog jag en timeout med min underbaring och satt ute på gräset i solen och njöt av livet. Det är så himla underbart att bara sitta ute och vara. Baltazar blir super lycklig och jag får energi! Energin behövs verkligen för jag är trött. Har ju ätit fel saker och det tar ut sig på min kropp i trötthet. Men nu är det bra mat som gäller igen. Ikväll åt jag och Johanna middag vid kvart över nio..

Lax, cremefraichesås med dill, sparris, blomkål, broccoli och brysselkål. Så gott!

Nu slappar vi i soffan. Imorgon blir det jobb, jobb och lite mer jobb.. på söndag blir det jobb till 14. Sen förhoppningsvis stallet. Sen jobb på måndag kl 8 igen och då jobbar jag till tisdag sen har jag tvätt tid till 13. Dit har jag planerat i min hjärna. All tid är upplanerad. Galet. Roligt. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0