En kväll i stallet

Idag hade vi massor med tid i stallen. Mysigt som bara den! Tänkte ta er med så ni får se vad jag gör i stallet, ni är några som undrat eftersom jag inte rider. Först åkte vi till Bronzac och mockade, fixar med all mat och donade på. Sen hämtade vi hästarna i den underbart härliga hagen.


Vi borstar och myser under tiden vi gör dom redo för ridningen. Jag satt dock mest i solen och var allmänt lat idag. Jag fick ju ändå vara i stallet och känna doften av häst:).


Sen så red Lina och Alma i paddocken och jag och Baltazar tog en stol och satte oss.


Så hade det gått 3 timmar och vi tog bilen och åkte till det andra stallet. Först tog vi en promenad längs en åker och upp i skogen med alla hästarna. 



Sen hoppade vi lilltrollet Lukas..


Då åkte vi på affärn och köpte middag. Sen åkte jag till Johanna och åt middagen och umgicks några timmar. Nu har jag precis kommit hem och om mindre än 6 timmar invarderar byggfolket så det är dax att krypa till kojs!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Men Hanna ser du seriöst inte nikotin som en beroendesubstans? Det står ju till och med på askarna att det är ett beroende och när vi pluggade fick vi veta att det jämfördes med styrkan av ett heroinberoende. Jaja... alla tycker olika. Angående uttalandet så antog jag att du tyckte lika eftersom du skrivit det svart och använt den meningen där hon i princip säger att rökare måste vara ointlligenta. Det var ganska exakt vad du skrev ut, därav trodde jag det. Snusning, festande och allt borde vara lika tycker jag. Det skadar en själv och har man närstående så skadar det ju dom om man själv bli sjuk. Men som sagt... vi tycker lika fast olika. Jag önskar alla att vara rök/snusfri. Men jag dömer absolut inte personerna bakom och om man väljer att arbeta med beroendeproblematik tycker jag det är lite fel tänk. Men det är min åsikt. Mysig dag ser ni ut att haft iallafall. Vi får ta stallet nån dag snart!

2012-05-04 @ 14:10:20
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Du har väl inte missat Helgens Sweetie? :D

http://fotokobran.se/2012/may/var-med-och-delta.html#comment

ursäkta om du redan fått denna fina lilla påminnelsen! :)

2012-05-05 @ 00:13:10
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0