Förlåt mina fina läsare

för att jag är världens tråkigaste tjej just nu. Mitt liv går i ett. Jag hinner inte reflektera, bry mig eller inspireras till några blogginlägg just nu. Snart mycket snart kommer ni att få se flera nya "naken bilder" och härliga sommar bilder här på bloggen. Men jag jobbar ett till dygn först, med start 8 am imorgon bitti. Jag är galet trött efter denna jobb helg. Det är ett roligt och bra jobb jag har, men även ganska krävande och uppmärksamhets krävande så man blir tröttare i huvudet än många tror.

Ikväll efter jobbet åkte jag till mamma och pappa och hämtade hem min finaste vän. Han ligger nu här bredvid mig och snosar. Katten ligger på andra sidan och jag känner mig lycklig. Vad skjutton skulle jag göra utan de här två solstrålarna. Det gör mig glad i hela magen att de väljer att ligga här alldeles bredvid mig och inte någon annanstans.



Har ni något speciellt ni vill att jag ska skriva om?

Kommentarer
Postat av: Em

tycker dina inlägg är roliga att läsa som de är!! din vardag å dina tankar, vad du tycker & tänker lixom! Kram Ha en fin vecka

2012-05-20 @ 22:56:31
URL: http://emmachristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0