Hanna rekommenderar maträtter..

Min blogg är en skatt som jag uppskattar väldigt ofta när det kommer till mat. Mat kan bli så tråkigt ibland. Jag bara orkar inte laga mat. Lever på ihopplock som svamp, kyckling och sås eller Det här!. Och det är HELT OKEJ i LCHF livet. Men ibland får jag något ryck och börjar laga mat och ha matlådor och det är då jag får användning av min blogg. Har sjukt många goda recept här!!

Mina tre favoriträtter är dessa!!
Lax med lapptäcke





Sen finns det massa andra godingar men jag kan ju inte ta med alla.. Kika här!



Kommentarer
Postat av: Sara

Allt lät väääldigt gott =)

2012-05-26 @ 16:29:45
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0