Nu drar vi ut på en tur..

Snart får jag äntligen lämna denna ingrodda hemska mörka lägenhet och åka iväg med Lina. Det blir byta däck, Bronzac, Dansa, Lukas?, promenad, sol, tjitter&tjatter och landet resten av dagen.

Idag har Baltazar och jag tagit det väldigt lugnt. Vi har promenerat genom stan, fått en prov påse Eukanuba(hundmat) och köpt jordgubbar. Jordgubbsförsäljaren ljög dock, jordgubbarna var så himla sura och det fanns en stor lapp där det stod "Spanska söta jordgubbar!!". Baltazar verkar gilla maten iaf och det är ju bra. Hills har vi ju nu och den känns också bra men jag har nog bestämt mig för att prova Eukanuba, en säck iaf.


Kommentarer
Postat av: Em

jag köpte purina kyckling sist förra veckan på granngården och lotus älskade det, iaf första måltiderna sen så ratar han de som vanligt ;) han väntar alltid på att vi ska äta först sen hugger han in på sin egen mat, liten luring där! men kan tänka mej hills är bra också! har provar eukanuba också förut..

2012-05-03 @ 20:00:31
URL: http://emmachristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0