Stallet by night

Ikväll när vi var i stallet sa Lina "Nu när jag har ätit skulle jag kunna vara kvar här till midnatt" & jag håller med, det är så himla mysigt att poa runt i stallet och bara vara! Ikväll körde vi Lukas, eller Lina körde, Ballen åkte med och jag och Lukas sprang. Jävligt bra motion kan jag säga. För man springer utan att tänka. Det är den bästa träningen för mig, för annars blir det tråkigt. Så jag sprang säkert i 2-3 minuter sammanlagt. Perfekt!

Sen hoppade vi med Lukas och jag fick springa igen, lite fortare denna gång för annars hoppade han inte..






Haha så himla fina bilder va? Jag hoppade Lukas som om han vore en hund.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha snacka om att han ser obrydd ut på sista bilden. Han har knappt hunnit sätta ner sista hoven i backen efter hindret, och det ser ut som att han är ute och strosar.

2012-05-02 @ 23:36:08
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0