TÄVLING - i samarbete med Kvinnojouren Ringblomman

Okej nu är det såhär. Ni är faktiskt flera hundra personer som läser bloggen. Därför tycker jag nu att vi tillsammans ska göra någonting bra. Detta är att vara en person som stödjer kvinnojouren!

Det kostar 100 kronor - vad är det?
EN lunch på stan
TVÅ lördagsgodispåsar
TRE öl på krogen
FYRA Trisslotter
FEM kilo äpplen
Vi gör såhär. Alla som betalar in 100 kronor till Kvinnojouren är med i en utlottning av en
INTRÄDESBILJETT TILL FREDAGSROCKEN DEN 25 MAJ!!

Ni gör såhär. Betala in 100 kronor till PG 851605-6
Märk inbetalningen med "HKJ" följt av ditt namn. Så jag skulle alltså skriva HKJ Hanna Jonsson.
Ni har till och med den 19onde maj på er att betala in för att vara med i utlottningen. Vinnaren dras den 22 maj. Då ska alla pengar ha hunnit fram i och med att den 18onde är den sista inbetalningsdagen! Kommentera detta blogginlägg med ditt namn så jag vet att du är med!!

Jag  är självklart stödmedlem redan! Bli det du med! Alla har 100 kronor att bidra med!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Smör (står ej exakt, jag brukar ta en klick :)

2-3 ägg

125 gram keso

1-2 msk grädde.



Man kör lite på måfå/känsla. Smält smöret på lägre värme och knäck sedan äggen och blanda ner keso och grädde. Koka ihop och blanda under tiden, så det får en grötliknande konsistens. Keson smular sönder liksom. Brukar låta det koka under omrörning tills man känner att det tjocknar till och att keson gått sönder. Servera med kanel och ev sukrin om man vill det. Och grädde till det :) Ibland har jag hallon på också.

2012-05-12 @ 07:09:07
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: BATTS

En liten bildbomb på bloggen om du vill checka ;)

2012-05-12 @ 12:39:10
URL: http://batts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0