Attans

Jag som är så pigg just nu och anstränger mig med träning till och med kan inte äta som jag ska. TRE gånger ska jag äta per dag, det är mitt mål som jag tjatar om jämt. Men jag är inte hungrig. Tänkte att jag ska käka en jordnötssmörsked, men det räknas inte som en måltid direkt.
 
Frukost - kl 06:45 - en biskvi och en kopp te med sjukt mycket kokosfett.
Lunch - kl 11 - 2 dl fil med musli.
kl 15 - Två finncrisp, en avokado och två stora matskedar skagenröra.
Middag - då var jag i stallet.
 
Imorgon ska jag äta mera. Grejen är att det här kokosfettet gör mig väldigt väldigt nöjd och mätt och jag tänker inte ens på att jag borde äta. Ok det blir två biskvier och ett glas bubbel nu.
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Om du tränar så är det EXTRA viktigt och äta! Annars kommer du inte få ut något vettigt. Att vara i stallet är ingen undanflykt från middagen, antingen får du ta med dig något eller äta när du kommer hem!

2012-11-20 @ 23:07:26
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0