Fredag och långhelg

Det känns som att jag har varit ledig länge och nu har jag en ledig helg framför mig. Jag jobbade två pass i veckan som var. Ett dygn och ett nattpass. Sen var jag på utbildning en dag men det räknas ju inte riktigt. Sen har jag hunnit med mycket på min fritid. Det var den här veckan jag skulle blogga ofta va? Haha.. ju mer fritid jag har ju mer skaffar jag mig att göra. That´s the story of my life.
 
Ätit rätt bra idag.
Frukost - hann tyvärr inte, inte ens en kopp te, var stressigt på jobbet.
Lunch - Sviiiingod rökt lax med skagenröra!!
Middag - tacos
plus - glass med smält choklad på, mmm..
 
Ikväll har jag varit hos Marlene och myst och hade det allmänt härligt. Nu ska jag och Baltazar gosa ner oss i sängen och ligga där till halv tio imorgonbitti. Då är det andra bullar.
Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0