God kväll

Idag har jag varit hemma från jobbet. Vaknade inatt 02:14 och mådde riktigt dåligt i magen. Den levde runt och jag mådde illa. Kräktes en gång, massor. Det var inte mitt vanliga ha ont i magen ontet. För det går alltid över efter typ en timme och det gör liksom ont längre upp och i ryggen. Så kanske var det hämtmaten jag åt igårkväll eller så var det bara nått skit i kroppen som måsta bort. Jag sov 1,5 timme inatt. Så från 2.14 var jag vaken och låg i badet. Sen tog jag en kall promenad. Först i små små steg för jag kunde knappt gå för jag trodde jag skulle kräkas men sen gick det bättre och bättre. Jag glömde bort kylan så jag var knallröd när jag kom in igen en lång stund senare.

Två bilder från min promenad, det hann bli lite skillnad..
Resten av morgonen såsade jag runt hemma och mådde lite bättre men inte tillräckligt bra för att sova eller jobba. Å jag ville verkligen jobba idag. Tisdagar är min favoritdag på jobbet, det händer så mycket roligt och dagen springer oftast iväg lite väl fort. Men det går ju inte att jobba när man mår dåligt tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Rafsa

Men gud så mådde jag också förra måndagen :(
Krya på dig darling.

2012-11-14 @ 12:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0