Hej

Ibland skulle jag bara vilja skriva ett långt brev här om vad jag tycker och tänker om folk. Elaka saker, bara elaka saker. Det är så lockande på något vis. Men det finns inget syfte bakom ett sånt inlägg. Eller inget bra syfte iaf. Och jag har inte så mycket elakt att skriva just nu heller. Men på något sjukt sätt så lockar det mig ibland att hålla med om elaka saker eller fortsätta prata skit och det stör mig. Det stör mig att jag kan lockas bli en puckad människa så lätt.
 
Idag fick jag jobba över. Det händer typ aldrig. Men idag funkade det inte som det brukar. Jag blir så himla glad av mitt jobb. Idag fick jag dessutom jobba med Madde och det händer inte heller varje dag, kul!.
 
Sminket sedan i lördags är kvar. Fräsch brutta.
 
Nu kockar jag middag Köttfärsgojs utan curry för den var tydligen slut. Så jag hade i en typ get eller koost i bitar istället och ett tjockt lager riven ost. Mmm doftar ljuvligt. Kollar på Dokumentären på trean, min åsikt om den kommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0