Klockan är sju

Har öppnat min blogg idag och insett vilka skittråkiga bilder jag har lagt ut på sista tiden. Instagram tar över min blogg liksom. Men det är så himla lämpligt och bilderna är ju alltid från dagen. Men jag ska bli duktigare med kameran nu. Ta med den oftare och komma ihåg att knäppa lite också.
 
Idag har jag varit i stallet och donat lite. Frös mest hela tiden och det är alltid jobbigt. Innan stallet shoppade Lina och jag julklappar. Underbart för jag var lite stressad för det häromdagen. Men nu är nog typ hälften klara iaf. Älskar julklapps shopping om jag hittar rätt julklappar. Hela min säng är nu fylld med påsar av ny shoppade grejer och där ska jag förhoppningsvis sova ikväll. Så nu ska jag plocka reda på alla saker som ligger överallt, städa, diska och sen slå in lite julklappar framför något bra tvprogram senare. Jag har inte ens packat upp resväskan sedan jag var i Malmö haha.. 
 
Dörren har ju flyttats också så nu får jag gå in genom ytterdörren igen.
 
Vet inte om jag kommer att göra ett inlägg om Ladies night framöver men jag vill ändå ha med en bild därifrån.
Suddigt men bra känsla..

Kommentarer
Postat av: paulina

Jag var också med :(

2012-11-25 @ 19:51:27
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0