Nu stänger jag ner

Har slut på ord, iaf ord som jag vill yttra här. Är glad och lugn i kroppen. Skönt. Har varit i stallet och donat hela kvällen. Tänkte att klockan var lite och insåg precis att jag ändå åt middag strax före nio. Det är den här tiden jag mår som bäst. Mellan 18 och 22.30. Imorgon ska jag skriva om en grej som jag grubblar på dag som natt och typ jämt. Det är känsligt men det är ju livet.
 
Ikväll åt jag supergod middag..
Rökt makrill, skagenröra och smörstekta gröna bönor. 
Makrill= 0 kolh
Skagenröra= 3 kolh
Gröna bönor= 3,8 kolh
 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Skagenröra 3,5 kolh

2012-11-05 @ 21:51:10
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0