Det gick bra

Turen med Tage gick bra. Jag känner dock inte att jag har full koll på denne herre. Han är så himla stark. Visa är yber känslig i munnen och Tage är super hård. Det är så himla stor skillnad så ni anar inte. Jag får knappt stopp på honom om Lina går iväg med Bronzac. Snacka om att jag ska uppskatta Visas känslighet och lätthet. Jag tyckte ju det var läskigt att inte kunna få stopp på henne på vägen hem förut.
 
Lina har fått för sig att jag omöjligen kan ramla av för att jag har så himla långa ben. Där har hon fet fel. Jag tror att det gör att jag ramlar av lättare. Jag tror dock den här grejen att ramla av kommer lägga sig snart när jag ridit även Tage några gånger. Det gjorde ju det med Visa. Jag är inte rädd för att ramla av henne längre. Men Tage känns som en stridsmaskin motför henne haha..
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0