I did it!

Jo jag joggade runt sjön idag på ren vilja. Fick prata mycket med mig själv för typ var femte steg men det gick. Efter joggningen käkade vi tacos! Jag älskar tacos! Sen dusch och sen dog jag på soffan. Frös och tänkte att nu blir jag sjuk igen. Men en kvart innan Lina skulle till stallet så tog jag mig samman och klädde på mig och gick ut i regnet. När jag kom hem tvättade jag och donade på här hemma. Hann inte med Malin ikväll som jag hade tänkt. Jag kände att jag måsta vara hemma själv en kväll den här veckan och den här var det enda alternativet.
 
Så nu är allt utrensat och fyra stora kassar ska ner i källaren! Jag ogillar prylar som är överallt just nu. Jag hatar att gå in genom balkongdörren. Det blir skitigt efter 1-2 dagar. Jag vill ha tillbaka min hall nuuuu..
Nu ska jag äta lite mat och sen hoppa isäng. Det blir några hårda dagar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0