ikroppenmin.blogspot.se

Fan, jag blir så himla ledsen. För ett år sedan pratade jag om den här bloggen rätt mycket. Jag vet att jag tipsade er om den några gånger. Det är verkligen så hemskt. Jag blev glad när sista inlägget skrevs förra året. Samtidigt har jag varit så nyfiken på vad som har hänt i Kristians liv det senaste året. Jag tänkte varje gång jag kollade in där att "Yes, han har det nog bra!" eftersom han inte publicerat något nytt. Jag var inne där i augusti men ingenting nytt. Igår såg jag en länk till hans blogg på Twitter. Min första tanke var "Neeeej!". Nu har jag läst alla inlägg. Jag blir så himla arg och ledsen. Fuck Cancer är ett understatment.
 
www.ikroppenmin.blogspot.se
 
Han var även med i Jenny Strömstedts program igår. Ni borde se det. Kristian är med efter sista pausen, allt före är skit så spola/klicka er fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0