Jag känner för att freaka ur en stund

Allting i mitt liv är så ordnat just nu. planerat och strukturerat och jag har schema på jobbet fram tills längre än vad jag vill veta. Känner att det är dax för lite outfreakning(inte ett korrekt ord Lina). Jag tror jag ska välja att göra det i helgen! Katja kommer hem och vill hitta på något och jag är helt ledig.
 
Ni tänker väll nu att jag är bra underlig som tänker på nästa helg innan denna ens är slut. Men jag har just haft min jobbajobbar vecka och veckan jag har framför mig nu är typ helt tom!

En rolig kväll i fredags!







Kommentarer
Postat av: Paulina

HA HA HA!

2012-10-21 @ 22:30:48
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Nina

Så snygg du är och jäklar vad det syns att du gått ner i vikt nu sedan i somras.. Grattis!

Svar: Tack! Tycker du? Jag har ju typ inte gått ner ett gram:)! Men det var snällt sagt!
Hanna

2012-10-21 @ 23:03:36
Postat av: Nina

Men jag säger bara sanningen, du HAR gått ner. Stirra dig inte blind på vågen, du har ju tränat och omvandlat fett till muskler och därför syns inte alltid viktnedgången på vågen.
Och ja jag tycker du är himla snygg, du lyser!!

Svar: Haha.. jaså!
Hanna

2012-10-22 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0