Johanna och jag vettni

Vi har det så himla bra Johanna och jag. Ikväll har vi käkat god middag med kyckling, vitlök, senat, persilja, basilika och grädde! Sen la jag mig i soffan och pratade om allt och inget. Johanna bänkade sig vid datorn och letade bil och läste bloggar tror jag. Sen tog vi en promenad med hundarna som spårade ur rätt rejält. Sen hem och kolla Criminal Mind och drack te innan hon åkte hemåt för lite sömn innan jobbet. Jag hoppas vi hittar på något skoj till imorgon också.
 
Min utmaning om 133 hopprepshopp per dag är Johanna med på. Nästa vecka är det hon som får komma på en utmaning, hon har redan kommit på den och har grymt svårt att hålla den braa utmaningen för sig själv. Jag tänker inte gå och må dåligt i flera dagar extra så jag vill inget veta förrän tidigast på söndag. Men vi hoppade iaf tillsammans idag. Haha såå sjukt.












Kommentarer
Postat av: lina

Haha hoppbilder är ju bland det roligaste som finns!

2012-10-13 @ 09:10:47
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0