Livet

Livet är så himla upp och ner hela tiden. Jag lever verkligen för tillfället och det är riktigt jobbigt. Det känns lättare när livet bara flyter på. Men just dessa dagar har jag levt. Jag blir nog lyckligare av det. Jag kan bara sätta mig ner och le för att jag har det så bra. Eller som igår när min bästa bästa vän Johanna bara skickar ett sms om att hon är ledig imorgon och kan ha min hund, jag som satt i värsta paniken eftersom jag inte visste vart han skulle kunna vara. Så träffades vi på stan idag och jag fick min hund och så var Per där också så jag glömde totalt bort att säga till henne hur glad hon gör mig och hur mycket jag uppskattar henne som vän. Jag tänker lite som att hon skulle veta mina tankar. Jag har börjat tänka så himla snälla tankar om de flesta människor runtomkring mig. Det betyder att jag mår bra!
 
Det är så mycket som händer i livet som ändå påverkar. Jag har sjukt bra människor runtomkring mig. Just nu mår väldigt många riktigt dåligt och därför är det bra att jag känner mig energisk och peppande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0