LÖRDAG

Idag har jag bara strosat runt här hemma och haft det bra. Självklart skulle jag hellre haft en morgon i stallet men Lina hade ingen tid och jag borde ju öva på att vara hemma mera så. Jag och hundarna har varit ute och busat en stund.
 
Sen har vi bakat, bakat och bakat. Biskvier och Chokladbollar. Några med pepparmintchoklad på. Jag har räknat kolhydrater och tycker att det är helt okej för mig att äta dessa för att få i mig mera fett. En chokladboll med choklad på är 1,2 kolhydrater, med kokos på 0,8 kolhydrater och en biskvi är 1,8 kolhydrater. Bra att veta?!

Nu ska jag packa in hundarna i bilden och åka på dop. Mysigt!
Första gången jag använder denna rosa skönhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0