Oktober blir strikthetens månad

Nu kör jag hårt. Ger mig själv strikta riktlinjer. 5 kilo ska bort. Det ska gå. Ingen choklad, inga nötter, inga bär. Nu blir det kött och sås. Det blir det längsta jag någonsin varit superstrikt. Det ska bli kul, utmanande och intressant att se hur det går. Beasås ska bli min bästa vän igen. Ägg ska intas vareviga dag. Ja ni hör ju hur peppad jag är?, not. Men jag kommer att bli det. 
 
Jag kan redan nu säga att det kommer bli tre undantag. Jag ska vara med i ett "Halv åtta hos mig" evenemang i mitten av oktober och då vill jag äta det som bjuds. Det är helt LCHF vänligt men inte superstrikt eftersom det blir efterrätt och så. Sen får jag även dricka vin när jag vill.
 
Jag kommer även att ha en utmaning varje vecka. Denna vecka är det att hoppa 133 hopprepshopp per dag. Är ni med? Vilka är med? Komigen!!!
 
Min helt okeja kropp just nu..
 
 
Fina bilder på en morgontrött tjej..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det lät roligt med "Halv åtta hos mig". Vilka är med på det, kan jag också få vara med? :) Om inte - dela med dig av alla recept tack!!

Svar: Vem är du?
Hanna

2012-10-09 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0