Ops..

Satt och planerade lite inför en shopping trip nästa vecka. Stallkläder är fan dyrt. Hittade lite av varje på Hööks. Gratis frakt just nu också. Men jag ska prova först och köpa sen. Men det är liiite lockande att bara klicka iväg beställningen, då hinner jag ju säkert få allting innan jag kommer dit.
 
Detta är sakerna jag ska kolla på. Kommer troligtvis inte köpa en ridoverall tex. Men den såg mysig ut. Sen ska jag högst köpa två vantar inte tre. Ett par kängor inte två. Men det är bra med alternativ!

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

Hej!
Vill bara tipsa om en postorderfirma som heter Börjes i tingsryd. Bra priser tycker jag de har och bra grejor oxå.A-S

Svar: Jag vet om den:). Men jag tycker inte att de har bra kundförmåner.
Hanna

2012-10-20 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0