Söndag 28 oktober

Underbart väder idag, kyligt men soligt! Jag brukar inte bry mig så mycket om vad det är för väder men vissa dagar påverkar vädret mig mer än andra. Baltazar, Katten och jag har haft en slappmorgon i soffan. Så skönt att få bara slappa. Det är först idag, den tredje dagen jag är ledig i rad som jag verkligen slappnar av. Imorgon är det jobb igen.
 
Nu har jag duschat jättelänge i hetvatten och min rygg känns mycket bättre idag. Har inte smörjt mig alls med Voltarenen för jag vill känna hur ont det gör utan. Och nu fungerar jag utan, ont men fungerande. Strax ska vi gå våran första promenad för dagen, Baltazar tycker inte om kyla. Sen ska vi åka till Emma och hälsa på i deras nya hus. Kul! Jag ska klä på mig massor! Efter det blir det födelsedagsmiddag med familjemys! Kan nog inte bli en så mycket bättre dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0