trött.nu

Jag känner mig som ett fluff i hela kroppen. Det var spännande idag. Riktigt spännande och lite pirrigt. Så underligt att jag blir så påverkad. Men jag fick verkligen inse hur mycket min familj förstår att hästarna betyder massor för mig. Det var ett himla sjå att hitta en bil idag. Men ALLA erbjöd sig på ett eller annat komplicerat vis. De skulle åka buss, tåg, samåka mm. Fatta vilken underbar familj jag har!! Jag lånade Sams bil till slut och det gick bra, fast mina ben är så långa så jag kan nästan inte växla.
 
Efter stallet var jag hem och bytte kläder och donade innan jag gick till jobbet. Så nu sitter jag här på jobbet och är förjävligt trött. Glad och lugn i kroppen men grymt grymt sugen på godis. Tur att jag är fast här. Sura godisar vill jag ha.
 
Tog en prommis före maten ikväll! Jag älskar verkligen hösten..










Kommentarer
Postat av: Em

en solig höstdag är vackert! mysigt emd hösten men piss med vinter :( är du utan bil nu?

Svar: Jaaa såå tråkigt och jobbigt.
Hanna

2012-10-24 @ 21:49:15
URL: http://www.emmachristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0