Vagel i ögat

Ja en vagel i ögat har jag fått för första gången i mitt liv. Vad är anledningen undrade jag såklart. Förklaringar har jag fått hela dagen. Sovit med smink, varit ute i blåst, sovit för lite, haft nå lort i ögat, har nå skit i kroppen mm alla hade en egen föklaring. Tydligen är det en inflammation i talgkörtlarna. Det går bort på en till två dagar. Yeah!
 
Jag har inte tänat idag. Funderar på att göra det imorgon på förmiddagen. Känner mig helt slut i kroppen så jag ligger faktiskt redan nu i sängen och tänker sova strax. Har även sovmorgon imorgon så jag hoppas jag vaknar pigg och helt frisk imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Men Hanna en liten promenad hade du kunnat ta! Allt är bättre än inget :)

Svar: Japps det har du rätt i.
Hanna

2012-10-02 @ 22:20:01
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0