Vardagslyx

Ibland får man unna sig det. Helst ofta. Jag brukar vara grymt bra på det men har inte riktigt hunnit de sista månaderna. Stallet är ioförsig vardagslyx delux men i övrigt nada. Så idag har jag haft sovmorgon. Tagit en joggrunda runt sjön med Johanna som gick så jag fick sitta och vänta i slutet för att jag sprang ifrån henne haha. Vi har druckit te och myst en stund i soffan innan jag hoppade in i duschen och hon gick hem och åt lunch. Nu har jag precis klippt mitt hår!! Åhhhh vad dumt, det blev jättekort. Fattar inte varför jag envisas med att klippa mig själv när två av mina närmsta vänner är hårfrisörskor.
 
Nu sitter jag i soffan och tittar på Det Okända, har noppat ögonbryn och smörjt mig med massa goda cremer!! Snart blir en shoppingrunda, på jakt efter en musmatta. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0