Fira

Idag borde jag fira! Kilona har runnit av mig ni vet att jag hade 15,5 kilon kvar att gå ner till jul häromdagen. Nu är det 11,4 alltså fattar ni vad bra? Åhh jag blir så lycklig! Har vägt mig 7 gånger idag för jag tror att vågen ljuger. Nu fortsätter vi i den här takten haha.. tänk vilken lycka! Äntligen lite positivt på bloggen tänker ni!! Och jag håller med er, jag är en skit tråkig person när jag är sjuk.
 
Tänker fira med tacos ikväll, har ju fått tillbaka smaken och halsen lite. Det är nog 4 kilo snor som runnit bort haha.. Ni kan inte ana hur många gånger jag har snytit mig de senaste dagarna. Näsan gör ont på utsidan. Känner mig piggare idag. Inte frisk men piggare.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud va fin du är! Kram och krya på dej

Svar: Tack!
Hanna

2012-09-23 @ 22:26:02
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0