Hurt hurt

Jag känner mig så jävla duktig! Alla som känner mig borde vara i chock att jag, Hanna är ute och joggar överhuvudtaget, men på semestern. Det är riktigt sjukt. Fast jag har mycket mer tid här så jag kan verkligen ta mig tiden att röra lite på mig. Detta var dock den sista joggturen här! Jag sa tre turer och jag trodde aldrig att jag skulle göra dom men det gjorde jag! Pepp pepp
 
Sen att det är jag som drar med min familj på motionsgrejer är också helt underligt. De skulle aldrig ha varit ute och joggat här nere om inte jag gjort det. De behöver ju inte det heller. Men det är ändå liite roligt!


Idag hängde syrran också med

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, hoppas ni tog ett dopp efter joggingen. Kramar mamma

2012-09-16 @ 09:11:43
Postat av: Nina

NI är så duktiga!!!

2012-09-16 @ 16:40:14
Postat av: Kina

Duktisar!! Ni inspirerar mig, nu jävlar. :-)
Kram / Kina

2012-09-16 @ 19:22:52
Postat av: Em

jäkla hurtbullar! :D Såna gillas! Du är så duktig hanna, å wooow har den kvinnan (din sis) fött ut 2 ungar med den magen? kan man inte tro alltså ;) Hoppas jag får en lika fin mage sen efter att man har fött ur sej några ungar.. Kram på dej! å hoppas du har haft en underbart skön semester!

2012-09-16 @ 21:28:43
URL: http://www.emmachristines.blogg.se
Postat av: Linda

Ha ha...
Ja härligt var det men vrmt som sjutton !!

Underbar semester har det varit kan jag lova <3

Tack för komplimangen om magen,är nog född sån men kanske lite träning ligger bakom för tillfället såsom planan mestadels. Den plata magen kommer ju inte tillbaka av sig själv direkt precis. Var ju ändå snart 5 år sen jag gick gravid.

Kramar sis

2012-09-18 @ 10:26:53
URL: http://lindamjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0