Löjligt glad

Är på riktigt bra humör idag. Vet inte riktigt vad som har tagit åt mig. Det känns som att jag har det andra kallar för "vår känslor". Som sjuk fast åt andra hållet om frisk. Skönt! Jag känner mig lugn och glad. Den bästa känslan. Nu ska jag lifta till Växbo för att hämta en bil så att jag får komma till stallet idag. Tänk sol, skön luft, Lina och hästar!! Kan det bli bättre? Ja kanske om jag skulle äta tacos också. Får be mamma snällt om en seeeen middag:)!
Baltazar försöker käka upp en äppelkärna från golvet..

Kommentarer
Postat av: Em

hahaha, inte lätt med kärnor ;) Härligt att du är uppåt å glad Hanna :D kram påre!

2012-09-29 @ 23:27:58
URL: http://www.emmachristines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0