Människor runtomkring

Jag har hund. Alltså möter jag dagligen andra personer som har hundar. Folk med hundar är ofta väldigt trevliga. Pratglada och snälla. Oftast har jag inte tid att stanna och prata. Tyvärr kan jag tycka. Idag har jag jobbat, sen var jag hemma och "jobbade" med Köp och Sälj gruppen på Facebook som tar massa tid men det är saker man kan göra i ryggläge, sen var jag iväg med E och käka middag och sen kollade vi på tv och pratade massa hemma hos mig i soffan. Sen gick jag ut med Baltazar och skulle gå en kissrunda, typ 5 minuter eftersom jag tänkte ta en längre prommis senare. Men vi blev ute i 50 minuter för vi träffade på en man som vi träffar ganska ofta på våra rundor men som vi inte träffat på hela sommaren. Han är klok. Jag älskar kloka människor. Hans hundar är otroliga. En riktigt bra hundmänniska. 
 
Det finns så himmla mycket bra människor runtomkring som man vanligtvis aldrig möter, pratar med, ser och vet någonting om. Underligt det där.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med joggingturerna? Jag har börjat jogga nu igen och jag känner mig såå himla pigg!

Svar: Å vem är du? Joggingturerna går inte alls. Jag är sjuk. Ska sätta igång så fort jag blitt frisk!!
Hanna

2012-09-26 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0