Mitt liv går i 110 nu och jag älskar det!

Det är så himlans mycket som ska hinnas med just nu och jag njuter. Njuter av livet, njuter av att jag bestämmer helt själv över mitt liv. Nöjd över att jag trivs, att jag mår bra, har bra vänner, har världens bästa familj. Jag hinner knappt vara trött och stressad. Det är så himla skönt! Jag mår bra, riktigt jäkla bra.
 
Idag har jag jobbat som vanligt, jag önskar ofta att alla människor kunde få en glimt av mitt jobb och känslan där. Direkt efter jobbet blev det storstallet, Lina fick piska mig som attans för att jag skulle orka gå en runda, jag vägrade dock björnåkern även idag och tur var ju det efter som de såg en björn där i närheten ikväll, galet läskigt. Jag fick mysa lite med Tage och säga hejdå till alla finingar. Sen åkte vi till lillstallet och snosade lite häst och tog en klätter promenad. Sen åkte vi hemåt och jag hoppade av hos Johan och vi hämtade upp Mina och sen åkte vi till syrran och hämtade min vovve som blev överlycklig! Så åkte vi hem och Mina blev kvar här även ikväll. Men nu är klockan snart mitt i natten och jag ska försöka sova tänkte jag. Kom på att jag har sovmorgon imorgon! Underbart!
 
Jag har fortfarande inte diskat eller packat. That´s all for today!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0