Mitt träningsupplägg i Mallis

Jag har med mig träningsskorna och träningskläder. Till och med någon Celsius. Jag ska verkligen försöka att underhålla iaf promenaderna. Man är ju ute i princip hela dagarna så man rör ju på sig ändå. Men som sagt promenader är en utmaning som jag har under veckan. Jag tänker att jag ska köra intervaller på morgonen. Gå 1 minut jogga eller gå jättefort 30 sekunder. Jag kör på ett lättare schema eftersom det är mycket varmare. Ska även träna plankan så mycket jag orkar varje dag var tanken.
 
Jag är dock taggad till tårna! Tänk att jag ska ut och hurta på en semester ort haha.. det är galet! Promenaden jag tog i fredags var på ren peppning av en tjej i stallet som tyckte att jag såg smalare ut. Att jag hade blitt smalare sedan i mars. JJag har typ inte gått ner något i vikt sedan i mars. Eller kanske 5 kilo men inte mer. Så det måste isåfall vara korppen som omformat sig. Jag älskar folks kommentarer just nu!!
 
Jag freakade ur lite en dag hemma i lägenheten efter en Power Walk!!
 







Kommentarer
Postat av: lina

Haha du kan väl inte kalla B-M för tjej ;)

Svar: Vad ska jag säga då?
Hanna

2012-09-11 @ 12:55:16
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Kvinna kanske? äsch jag vet inte. Haha

Svar: Ja kanske, men det lät så formellt.. först tänkte jag skriva en mamma till en tjej i stallet.. men det blev bara tjej.. Människa kanske haha..
Hanna

2012-09-11 @ 18:48:53
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0