Ohh no

Jag har blitt en sån person som jag ogillar. Jag klagar och gnäller på saker, egenskaper, personer som jag borde ta upp med de det berör inte alla andra. Det blir ju bara skitsnack som inte leder någonvart alls. Jag brukar i vanliga fall antingen bara bortse från det som stör mig och anse att det inte är värt att bry mig eller så tar jag upp det med de som finns med i min störning på en gång.
 
Dåligt gjort av mig. Jag ska bättra mig. Nästa vecka då jag är frisk så ska jag ta tag i saker och ting. Outa allt jag stör mig på och orka ta konsekvenserna av det. Tills dess blir jag tyst. Nu är det slut på onödigt elakt tjatter. Finns så mycket som är roligare att prata om. Fast jag gillar att vara upprörd på något sjukt sätt. Jag tar alltid en fajt. Jag gillar ju det. 
 
Nu lämnar jag det här dåliga beteendet och går vidare..
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går inte att gå in på dina kategorier. :(

Svar: Jag vet.. det är skit irriterande men det går inte att få det att funka.. jag är skitarg..
Hanna

2012-09-26 @ 16:44:14
Postat av: Sara

De två första funkar men inte de med recept och om LCHF....

2012-09-26 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0