Annorlunda måndag än jag planerat

Jag hatar att saker och ting inte blir som jag tänkt. Men idag gick det riktigt bra. Har ju ätit dåligt men annars har dagen varit bra från lunch och framåt. Mockade lillstallet och mös i hagen och samlade på mig lite energi. Och eftersom jag var för seg så orkade jag inte åka på affärn och köpa en Celsius innan gymmet så gymmet gick på egen energi, pass 30 DONE!. Käkade havregrynsgröt och blev lite piggare innan jag hämtade upp E och Lina och åkte mot stallen. Fixade och donade i båda stallen och tog en skogsprommis med Dansa och Visa. Det är så himla mysigt i Lillstallet nu när man kan vara ute. Har saknat våra prommisar och utestunder.
 


Funderar starkt på att kliva upp tidigt imorgon och hinna ut och rida med Visa innan de ska ut. Jag vill ändå inte vara hemma för balkonggubbarna kommer ju hit och ska måla och sätta upp glas. Min sovmorgon är ju ändå pajjad. Ja det var la min dag i positiva svängar det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0