Inspo

Ni kikar ju in här av olika anledningar och då är det ju ofta om något speciellt ni vill läsa kanske?! Därför tänkte jag att ni kunde få ha en "önske rubrik" på mina inlägg. Ni får alltså bestämma vad jag ska skriva om. Det kan vara en frågeställning. Inläggen kommer att skrivas eller pratas snart och publiceras under veckan som kommer. Så komigen nu, låt mig känna mig lite intressant för jag känner mig som världens mest ointressanta människa med ett helt ointressant liv just nu.
 
SHOOOT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Måste först berömma dig, du är grym!! Jag väger 95kilo och försöker äta rätt och motionera nog mycket. Hur mkt vägde du när du började din resa och hur mkt väger du nu? Vad är din målvikt? Kanske en fråga som är känslig, men eftersom jag har ASSVÅRT att fokusera på att verkligen kämpa! Jag är dit FAN och du är min IDOL! :D

2013-04-13 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0