Intensiv torsdag

Började dagen med en välbehövlig sovmorgon, älskar verkligen att få sova. Sen tog vi en morgon prommis med Lina och Sune på 7.5 kilometer i 1.5 timme. Käkade lunch - ost, yoghurt/grädde och en hand nötter. Åkte till Lillstallet och åkte iväg till Spännars och tömkörde Dansa, hade superbra hundvakt idag igen:). Mockade och fixade i Lillstallet innan jag ruschade hem och bytte om innan Sara och jag åkte på Kettlebells passet. Hem igen, dusch och mat (blåbär och grädde).
 
Nu sitter jag i soffan och döör lite av trötthet. Men nu ska jag dra på mig lite varma kläder och traska till Lina med Baltazar för en kvällsprommis. Sen ska jag däcka i säng senast halv tolv var det tänkt. Imorgon är det jobb igen. Jag säger god natt till er nu. Å glöm inte att det är vägdag imorgon... wiiiii....
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0