Måndag 29 april

Herregud vad tiden går fort. Jag längtar dock till sista juni då ett kapitel i mitt liv avslutas och ett nytt förhoppningsvis börjar. Jag har tillbringat min dag i stallet, är hemma från jobbet pga smittorisk. Bjöd Lina på lunch tidigare idag, grönsaker, pesto, mosarella och räkor med alioli. Ganska gott!
 
Vi kom hem efter nio och nu ska jag nog gå och lägga mig. Är trött och har en fullsmockad dag imorgon. Ska hämta min hund igen då också. Han är hemma med mamma som har magsjuka, stackars.
 
Känns som att kameran fick bra förutsättningar idag. Men jag känner mig iaf nöjd med den för tillfället. Bilder från dagen. 1. Bronzac i stallet. 2. Bronzac och Lina. Ser ni Linas urhärliga min? Hon smackar liksom med halva munnen och då blinkar hon samtidigt hahaha.. 3. Sune i Storstallet. 4. Lukas i Lillpaddocken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0