PF

Periodisk fasta. Hur ställer ni er till det?. Jag rådissade det fram till för 5 dagar sedan då jag gav det en ny chans. Jag måste ner mina kilon och jag vill att det ska gå fortare. Det som händer är att jag blir hungrig och det känns som att jag äter som en varg. Fast när jag kollar över vad jag ätit så äter jag ju mindre än om jag skulle äta hela dagen. Tror det beror på att jag har långa dagar, från ca 7 till ca 1-2 på natten. Men jag hatar att vara hungrig. Jag klarar av det men ska jag leva såhär i 19 veckor för att gå ner 19 kilo. Är det värt det?
 
Jag är på väg framåt..

Kommentarer
Postat av: Lina

Kurt-Sune med!

2013-04-02 @ 22:24:12
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0