Shape up week

Nu är det dax att testa denna kropp. Jag är så trött på min flebbiga mage och jag vill faaan bli smal någon gång. Och om man blir smal av träning så undrar jag hur mycket man måste träna egentligen. Är det värt det?! Min utmaning(31 pass) tar ju slut på onsdag och jag är sjukt nöjd att jag klarat den. Kommer att ha en ny lång utmaning från 1 maj. Så efter denna vecka har jag en utmaningspaus på några dagar.
 
Tänker ha en träningsutmaningsvecka denna vecka. Träna alla vardagar. På fredag åker jag på hemlig resa. Jag ska verkligen köra järnet och hoppas att jag får sällskap av många av mina vänner. Jag är inte taggad. Känner mig helt slut i kroppen. Men jag hoppas på massa uppiggande endorfiner..
 
 
Det är inte jätteroligt att dagen idag började med kräks och slö som en degklump men nu har jag ju ändå en anledning till att Shape up. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0