Tidsfajten del 3

Jag förlorade idag!! Åhhh så himla trist. Men men så är det. Jag förbättrade mig ju över 4 minuter sist så jag hade nog inte så himla mycket att kunna ta in längre. 
 
Mina tider idag (första gången):
Rodd: 4.03 (4,27)
Cykling: 7.24 (10,52) (första gången körde vi Random nu kör jag level 5 och Sara 4)
Bandet: 6.57 (8,04) Alltså fattar ni??? under 7 minuter!!!
Plankan 17 sek (17 sek)
Slut summa: 18.07 (23.23)
Mellanskillnad 4 minuter och 59 sekunder
Denna gång förbättrade jag mig på alla uppgifter utom plankan, totalt 49 sekunder. Sara förbättrade sig med 64 sekunder!! Så himla duktig!
 
Totalt har jag förbättrat mig med 4.59 minuter och Sara med 3.06 minuter! Väldigt bra gjort. Jag är toknöjd med alla mina tider förutom plankan men jag tar liksom slut på mig innan vi kommer till plankan så alla mina kroppsdelar darrar och skakar så jag har liksom ingen chans. Sara är råstark i plankan, klarar alltid över 1 minut!!!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Hanna!
Hittade din blogg av en slump idag när jag sökte ett recept på ostpaj som jag var sugen på. Å vilket bra recept jag hittade! Blev så inspirerad så jag gjorde currybiffarna också! Mums!

Har kollat igenom en massa recept och ska definitivt prova flera.

Gillar din blogg. Vad bra du är som tränar och utmanar dig själv! Keep up the good work!
Hälsn Marie

Svar: Vad roligt! Du är välkommen :)
Hanna

2013-04-24 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0