Fix dag

Vet ni jag börjar känna mig pigg igen! Woop woop! Så underbart skönt att känna så! Det är ganska turligt också eftersom jag åker på semester imorgon! Känns lyxigt och härligt och jag ska verkligen njuta! Att åka bort har dock sina nackdelar. En fixdag idag. Ska hinna massor och det är inte roliga saker direkt.
 
Har gjort en del redan. Gått promenad med Hanna, Clars, fyra barn och Baltazar runt Ren i över 2 timmar. Ätit lunch. Anmält mig arbetslös på Arbetsförmedlingen, de är verkligen så himla trevliga där. Köpt en telefon. Just nu bakar jag bröd som jag ska ha med. Valnötsbröd, godaste brödet ever!
 
Kvar är packa åt mig, Katten och Baltazar, kolla på lägenhet?!, plocka ihop här hemma, träffa Mina, en till promenad, stallet!! och egentligen tvätta men det är nog svårt att hinna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0