Girls night out

Strax ska jag bege mig ut på stan med mina fina vänner. Före det ska jag hitta kläder och sminka mig. Har typ 18 minuter på mig och så sitter jag här och tjattrar med er. Har på grund av detta inget fint kort på hur jag ska se ut ikväll och ingen tanke heller. Men det var någon som frågade hur jag till slut såg ut på det bröllop jag var på för någon vecka sedan. Det här är det enda kortet som finns..
Korv med gurkmajonäs.. Mums! ;P
 
Hörreni om ni ser mig ikväll så kom fram och säg hej. Jag är mycket snällare än jag ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Em

Vart i Bollnäs är ni? Hoppas du får skojj Hanna!

2013-08-30 @ 23:26:04
Postat av: MalinKalin

Jag tycker alltid att du ser snäll ut :)

2013-08-31 @ 08:30:48
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0